Subject: Ravimistatistika küsimus
From: "Linntamm, Terje" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 12:22:18 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meile saadeti kliinilise uuringu teostatavuse kohta Eestis mõned üldist
laadi küsimused ja ma jäin vastuse otsimisega ühele küsimusele pisut
kimpu.

Nimelt uuritakse, et kui palju protsentuaalselt kasutatakse
retseptiravimite puhul järgnevaid soodustusi:

100%

90%

75%

50%

Ilma soodustuseta

Kas teie kogute sellelaadset infot ja ehk saate mind aidata?

Suur tänu juba ette!

Tervitades

Terje Linntamm

Terje Linntamm (Sööt)
Associate Director, Customer Delivery Lead, EMEA

Adaptive Clinical Delivery

M +372 5013 122 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] | fortrea.com
Fortrea Development Limited

  _____

Fortrea
This e-mail may contain confidential, proprietary, or protected
information - including protected health information - that is meant to be
viewed only by the intended recipient or company. Any unauthorized review,
use, copying, downloading or disclosure is strictly prohibited. If this
e-mail is not intended for you, or if you have received this e-mail in
error, please notify the sender immediately. Do not forward it to any
further recipients and permanently delete this e-mail and all attachments.
If you have questions or concerns, please see our privacy policy on
Fortrea.com